Ir al contenido principal

UNA MICA DE SOCIALS (1r)

BON DIA FAMÍLIES!!

Aquesta vegada escriu l'entrada na Maria. Ja fa temps que no ens veiem així que anem a repassar una mica les coses que hem fet a socials a veure si us enrecordau i així jo també us puc demanar cosetes de les que estau fent en aquests dies tan extranys. Mirau a continuació teniu un formulari de google per contestar preguntes de la vostra casa. Quan ho faceu automàticament quedarà guardat al meu ordinador i jo ho podré llegir, vos fa ganes?

Si no vos funciona, si preferiu contar-li a la vostra mamà o papà i després escriure o simplement preferiu enviar-me un correu, ja sabeu que em podeu escriure a maria@cpcanpastilla.com i jo vos contestaré sense cap problema.


Esper que tots estigueu bé i vos agradi aquesta activitat que h epreparat per vosaltres!

Ens veiem aviat i una abraçada forta!

Comentarios